Jäsentiedotteet

Kevättiedote 1/2021

Heippa Karavaanarit!

Myllerrysten vuosi 2020 on sitten saatu pakettiin. Siitä jäi muistoihin paljon tapahtumia ja tapahtumatta jääneitä tapahtumia. Pidetään nyt peukut pystyssä, että ensi kesänä olisi rokotteen ansiosta asiat paremmin.Keväällä saadaanuusittu kesävessarakennusjo käyttöön. Toiveena on, ettei tarvitse jonottaa enää suihkuun eikä vessaan. Rakennuksessa on lisäksi keittiö ja kemsantyhjennys.Uskon, että tällä kertaa rakennusprojektit ovat siinä, ainakin vähäksi aikaa. Huoltohommia varmaan täytyy tehdä, mutta niistä selvitään omin voimin. Haluan omalta osaltani kiittää kaikkia talkoissa olleita. Tänä vuonna jatketaan samaan malliin. Keväällä järjestetään ainakin puutalkoot ja siivoustalkoot. Talkoilla kun tehdään, niin siinä tulee yhteen kuuluvuuden tunne ja porukalla on aina kiva touhuta.Olimme optimistisia ja laitoimme tapahtumakalenteriin paljon tapahtumia. Toivotaan, ettei kovin montaa tapahtumaa tarvitse peruttaa. Tätä kun kirjoittelen, on ulkona lumimyrsky, mieli odottelee jokevättä ja kesää.Kaikille hyvää kevään odotusta ja pysykäähän terveinä.

-Tarmo Lahtinen, Yhdistyksen puheenjohtaja-